Travel

Moieciu, Brasov | Cazare, mancare, activitati | Casa Preto E Branco

Ultimul week-end petrecut la munte, a fost reusit din toate punctele de vedere, asadar m-am gandit sa va povestesc si voua despre locul unde am fost cazati, restaurante cu mancare buna, da’ buna:)) si activitatile din acea zona.

Cazare: Casa Preto E Branco

Casa Preto E Branco este situata in Moieciu de Jos, la 3 km de Castelul Bran. Descrierea ei o gasiti pe internet cu siguranta, asa ca e vreau sa va spun ce anume mi-a placut la aceasta pensiune, pentru ca am gasit locul perfect pentru mine si familia mea.

Casa Preto E Branco este formata din doua cladiri, una cu mai multe camere, un living imens si o masa de 18 persoane, un colt pentru servit cafeaua, asadar este perfecta pentru grupuri, asa cum am fost noi de aceasta data. Noi am fost un grup si am inchiriat cele doua cladiri.

Cealalta cladire este mai micuta, mai intima, are doar patru camere si un living, totul aranjat cu bun gust si extrem de curat. Peste tot este o curatenie rar intalnita. In aceasta am avut noi camera.

Din punctul meu de vedere, este perfecta pentru atunci cand mergem cu prieteni cu copii, avand putine camere, am beneficia de living si ar fi perfect, asta insemnand sa inchiriem cele 4 camere. Ne-am gandit sa facem asta vara, pentru ca prietenii nostri ne-au povestit ca totul este verde in curte, are loc de joaca pentru copii, curtea este mare, deci ar avea cam tot ce cautam noi atunci cand mergem la munte. Din aceasta cladire, se poate iesi direct intr-o terasa cu mese si scaune din lemn, iar curtea are doua foisoare si doua gratare.

Despre gazde pot sa va spun ca sunt foarte discrete, i-am vazut pe proprietari cand am ajuns si cand am plecat, asta si datorita faptului ca persoane din grupul nostru merg acolo frecvent, de vreo 8 ani, in orice caz daca doriti sa faceti petrecere, karaoke, galagie, nu deranjeaza pe nimeni si nu impune nimeni reguli de genul acesta. Din punctul meu de vedere zona in care este situata aceasta pensiune, este perfecta pentru distractie. Noi ne-am simtit ca la noi acasa, ne-am distrat, ne-am jucat tot felul de jocuri cu faina, baloane, dar bineinteles, curatenia trebuie mentinuta, ba chiar am folosit papuci de casa, chiar si in living. Este prea frumos aranjat totul si prea curat si trebuie sa mentinem astfel de locuri.

Camerele sunt micute, paturi comode, bai cu tot ce trebuie, curate, colorate, cel mai bine le vedeti voi in poze, eu nu am nimic de reprosat.

Locuri cu mancare buna

Desi am pregatit totul pentru gratarul de la pensiune, am luat masa in doua locuri de aceasta data, pentru ca ne place sa servim o ciorba fierbinte la restaurant, mai ales iarna.

Primul loc unde am mancat a fost Galeria Bran (vis-a-vis de Castelul Bran), chiar in ziua in care am ajuns, doar ne-am lasat bagajele si am plecat la masa. Aici am mancat ciorba de burta si un hamburger imens cu multi cartofi prajiti (imi era foame, nu zic:)). Totul a fost foarte bun, iar restaurantul este foarte dragut amenajat.

Cel de-al doilea loc un de am mancat a fost Craiasa Muntilor, situat in Moieciu de Sus, amenajat in stil rustic, un restaurant foarte mare unde se pot servi diverse preparate culinare tradiționale românesti. Ce mi-a placut aici? Mancarea, foarte gustoasa, am comandat fasole cu afumatura si ca desert, gogosi cu smantana si dulceata, exact cum am spus, nu papanasi, pur si simplu gogosi. Au fost cele mai bune gogosi pe care le-am mancat pana acum:) Ce nu mi-a placut? Nu mi-a placut faptul ca este foarte aglomerat si astepti cam mult dupa mancare si dupa toate astea, se mai uita si comenzile, dezorganizare la maxim. Inca un aspect este faptul ca sunt probleme cu parcarea, este si ea cam aglomerata, dar am trecut peste toate aceste aspecte pentru ca mancarea este foarte buna aici.

Activitati si imprejurimi ale proprietatii:

• Castelul Bran
  • Cheile Gradistei Adventure Park
  • Galeria Bran- filme 5D
  • Cascada La Chisatoarea- superba in orice sezon

12 thoughts on “Moieciu, Brasov | Cazare, mancare, activitati | Casa Preto E Branco

1. Eu nu am fost in Brasov, dar sper sa il vizitez cândva. De asemenea,mă surprind pozele pe care ai reusit sa le faci.