Travel

Trip to Cozia, Sibiu, Dumbrava Sibiului, Sibiu Christmas Fair | Romania

| RO | Dragii mei,

Am promis ca o sa va povestesc despre excursia pe care am avut-o pe 2.11.2017. Am postat de deja clipul pe canalul meu de Youtube, dar vreau sa va spun si parerile mele despre ce am vazut si ce mi-a placut, ce nu mi-a placut de asemenea.

Haideti sa incep cu ce nu mi-a placut. Nu mi-a placut ca a plouat, cred ca era de poveste aceasta excursie de o zi daca era zapada, in rest totul a fost foarte frumos.

In primul rand am plecat in aceasta excursie pentru ca ne face placere sa mergem cu prietenii nostri cu autocarul pentru ca este un grup vesel si ne simtim foarte bine sa calatorim cu ei si mereu aleg locuri frumoase, deci atmosfera este diferita fata de o simpla excursie cu autocarul. Oameni veseli, glume, muzica si buna dispozitie, cam asa pot descrie orice calatorie alaturi de ei.

| EN | My dears,

I promised to tell you about the trip we had on 2.11.2017. I already posted the clip on my YouTube channel, but I want to tell you what I saw and what I liked, what I did not like too.

Let’s start with what I did not like. I did not like it raining, I think it was a one-day trip if it was snow, but everything was very beautiful.

First of all we went on this trip because we like to go with our friends by coach because it is a cheerful group and we feel very good to travel with them and always choose beautiful places, so the atmosphere is different from a simple trip by coach. Happy people, jokes, music and good mood, so I can describe any journey with them.

| RO | Plecarea a fost dimineata la 8, iar primul obiectiv de vizitat a fost Manastirea Cozia din orasul Calimanesti, pe malul raului Olt, ce a fost cladita de Domnitorul Tarii Romanesti, Mircea cel Mare.

Aici am vizitat Manastirea, am mers la muzeul unde sunt expuse importante manuscrise, evanghelii imbracate în metal şi pietre preţioase, Psaltirea lui Dosoftei în versuri, Cazania Mitropolitului Varlaam, fragmente din sculpturi în piatră din secolul al XIV-lea şi bucăţi din piatra originală de pe mormântul lui Mircea cel Mare.

| EN | The departure was in the morning at 8, and the first sight to visit was Cozia Monastery in Calimanesti, on the bank of the river Olt, which was built by Prince of the Romanian Country, Mircea cel Mare.

Here we visited the Monastery, we went to the museum where important manuscripts are displayed, the gospels dressed in metal and precious stones, Dosoftei’s Psalter in verses, Metropolitan Varlaam’s Case, fragments of fourteenth-century stone sculptures and pieces of original stone on the tomb of Mircea the Great.

| RO | Urmatoarea oprire a fost la Dumbrava Sibiului. Am vizitat Muzeul Civilizaţiei Populare Tradiţionale ASTRA din Dumbrava Sibiului, ne-am plimbat pe aleile kilometrice pe malul lacului, am mancat ciorba de oaie fierbinte oferita de cei de acolo, ciorba facuta la foc de lemne.

Am vazut impresionatele mori de vant, un exemplar si anume o moară dispusă pe un soclu de piatră cu un sistem de douăsprezece vele de pânză, o expozitie de trasuri vechi care mi-a placut enorm, mai ales cea cu acoperis. Ne-a placut tare mult la acest muzeu si cu siguranta ne vom intoarce aici intr-o perioada mai calda a anului.

| EN | The next stop was at Dumbrava Sibiului. I visited the ASTRA Folk Traditional Civilization Museum in Dumbrava Sibiului, we walked in the kilometric alleys along the lake, I ate the hot sheep soup offered by those there, the soup made of firewood.

I saw the impressive windmills, a specimen, namely a mill set on a stone socket with a twelve sailboat system, an exhibition of old treks that I loved enormously, especially the one with the roof. We liked this museum very much and we will definitely come back here in a warmer year.

| RO |De la Muzeul Civilizatiei Populare Traditionale ne-am indreptat catre Piata Mare din Sibiu (Großer Ring) unde este Targul de Craciun. Pana sa ajungem la Targul de Craciun, am admirat cafenelele de pe Strada Cetatii, Zidul de aparare din Strada Cetatii construit din piatra si caramida, am mancat o inghetata delicioasa chiar daca era frig si ploua si mai ales ca mascota acestui magazin era superba.

Am ajuns la Targul de Craciun unde am mancat, am baut vin fiert, ne-am plimbat, am admirat, apoi ne-am intors pe Strada Cetatii unde am intrat la cafeneaua Hug the mug, o cafenea foarte cocheta, amenajata intr-o combinatie de vintage si modern, unde mesele erau facute din cadrul masinilor de cusut vechi, cu pedala. Interesant, nu-i asa? Atmosfera aici era placuta si relaxanta, asa ca ne-am incalzit cu ceai si cafea delicioase.

La ora 17:15 am plecat catre punctul de intalnire cu grupul vesel si am plecat catre casa. Am ramas placut impresionati de Sibiu si ne dorim sa ne intoarcem, sa vizitam si alte locuri la care nu am avut timp sa ajungem.

Va pup cu drag, Natalia.

| EN | From the Museum of Traditional Folk Civilization, we headed to the Great Market in Sibiu (Großer Ring) where the Christmas Fair is. Before we got to the Christmas Fair, we admired the cafes on Cetatii Street, the Cetatii Street Wall built from stone and brick, I ate delicious ice cream even if it was cold and it was raining and especially because the mascot of this store was gorgeous.

We arrived at the Christmas Fair where we ate, drank, admired, then walked back to Cetatii Street where we went to the café Hug the Mug, a very cozy cafe set up in a combination vintage and modern, where the meals were made from the old pedal sewing machines. Interesting, is not it? The atmosphere here was pleasant and relaxing, so we warmed up with delicious tea and coffee.

At 5:15 pm we went to the meeting point with the cheerful group and went to the house. I was pleasantly impressed by Sibiu and we want to go back and visit other places where we did not have time to get there.

Kisses, Natalia

10 thoughts on “❄️ Excursie la Cozia, Sibiu, Dumbrava Sibiului, Targul de Craciun Sibiu | Romania

1. Am vazut cateva fotografii de la targul de Craciun de la Sibiu de anul acesta si mi se pare cu adevarat de poveste! Daca stiam ca va fi asa fain imi faceam din timp rezervare ca sa pot merge si eu sa il vizitez in mai multe zile 🙁 Acum nu mai sunt locuri la pensiuni…